Snart helg!

Ja nu är det inte långt kvar tills det är helg! Ska bli skönt att vara ledig ett par dagar! Har varit en knepig vecka, sovit dåligt, slut i kroppen, ätit dåligt osv. Så ihelgen ska jag försöka vila upp mig lite. Blir en väldigt lugn helg. Ska försöka plugga så mkt jag kan och orkar. Vill klara den där jäkla tentan. Så håll tummarna åt mig! Ska nog "lyxa" till det lite imon och köpa thaimat oxå! Mums! Blev sjukt sugen på det nu på morgonen! Haha.

Igår hade jag en bra kväll :P Kollade på både Twilight och Eclipse! Älskar verkligen dom filmerna, kan inte se mig trött på dom alls! Så det blev ju lite dåligt med att plugga, fastnade helt i filmerna och glömde bort tiden! Haha, glömde t.o.m bort att äta ;) Sen hade jag det svårt att sova, somnade på soffan när jag kom hem från jobbet, var vidrigt trött. Men lyckades väl somna tillslut iaf, och sov rätt bra dom få timmar jag sov :)

Sitter och kollar lite resor, längtar verkligen efter sol och värme! Men svårt att veta vart jag vill åka, om det nu kommer bli nånting! Men jag hoppas iaf :D

Nej nu ska jag rita klart marklinjer på ett hus, sen är det lunch! :) Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0