Sovmorgon

Det var så fruktansvärt skönt att ha sovmorgon nu imorse! Sjukt skönt med helg!!

Igår var det väldigt lugnt. När jag kom hem tänkte jag plocka undan lite, men fick en kallsvettningsattack och orkade inte göra ett skit. Kändes som jag fick feber och det gjorde ont i heela kroppen! Så jag la mig under en filt i soffan, tänkte vila lite till semifinalen i handboll, men jag somnade ist. Men sen när jag vaknade med ett ryck efter typ en halvtimme var allt bra igen. Vet fan inte vad som hände med det var tur att det inte var nåt mer med det. Hade inte ätit nåt sen lunchen klockan tolv heller, så kanske var därför. Man kan ju hoppas att det hade nåt med det att göra iaf. Har inte tid att bli sjuk nu! *peppar peppar* Sen blev det bara tevetittande, fast det fanns inte ett skit att kolla på. Så drog igång Black jack-filmen, oxå för miljonte gången typ :P Det blir dåligt med nya filmer nu för tiden, har mobilt bredband och det tar sån lång tid, så jag orkar inte ;) Haha. Sen blev det ett par avsnitt av Rederiet! Och efter det lite välbehövlig sömn!

Nej, man kanske ska göra lite nytta som jag inte orkade med igår! Trevlig helg! Kraam heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0