Tenta

Åkte ju till Gävle igår för att plugga med Maral, vi käkade först och sen pluggade vi! Gick väl sådär, hon förklarade några saker för mig o tvärtom, så ett litet ljus gick ju upp för mig på vissa grejer :P Haha. Så idag har man haft tenta, kändes bra när jag satt där och skrev och räknade! Var en enkel tenta, men sen efteråt när vi gick ner på stan så pratade vi om hur man gjort osv, och då kom jag på några saker jag glömt bort! Jäkla skit liksom! Och då kändes det inte bra längre :/ Tänker inte hoppas på nånting, inte tänka på tentan alls, bara vänta tills resultatet kommer! Blev klar rätt fort, och tog tåget tillbaka till Borlänge vid tolv, gick direkt till jobbet och nu sitter jag här! Tänkte att jag kunde jobba några timmar så slipper jag ta ledigt hela dan :)

Nu är Jimmy och Petronella i Thailand, något avundsjuk är man ju ;) Men dom kommer nog få det underbart! Man kanske ska gå och lägga sig i ett solarium så man kommer ikapp lite tills dom kommer hem :P Haha.

Nu tycker jag klockan ska slå fem så jag kan gå hem och fixa med lite saker. Så ska jobba på lite så tiden går fort :P Kraam heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0