Trööött

Idag är jag något trött! Men får skylla mig lite själv. Gick inte och la mig i tid igår som jag kanske borde gjort, egentligen :P Låg och kollade på Macahan först och kunde ju inte stänga av innan avsnittet var slut, skitbra serie det där ;) Hehe. Sen fastnade jag vid datorn efter det! Men äh, får försöka sova ut ihelgen. Vila ut inför kryssningen, så man orkar vara vaken! Hehe. 

Otroligt att man kan bli beroende av nåt så simpelt som musik, låttexter! Finns vissa låtar jag inte kan vara utan. Lyssnar på dom dagligen, flera gånger och jag tröttnar inte! Eller ja tillslut nån gång tröttnar jag säkerligen, men det brukar dröja :P Haha.

She got wings she got a halo                                                        
It seems to me so unnatural
Cos that's one thing that I just don't know
What seems to be so incredible
She looked at me took me by surprise yeaaahh
As if she took me by the hand to some foreign land
And had me way up
Way above the clouds in the sky singing
-----------------------------------
Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag
-----------------------------------

Mmm, bra skit det där ;)


Nu är det snart lunch iaf, och sen är det inte många timmar kvar! Tror jag kommer vara ledig imon ändå! Får se hur jag gör! :) Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0