Friday

I onsdags kom mamma hit för att bo hos mig i några dagar. Så vi gick på bio den kvällen, såg äntligen Änglagård 3! :) Bra film, men den slår absolut inte 1an! Sen igår var jag ju ledig ändå, och guu så skönt det var. Sov ut ordentligt, vaknade 10 och va pigg! Vi åt frukost och sen gick vi till Kupolen, hittade ingenting som vanligt. Eller jag köpte hårfärg, men det var väl oxå det enda! Gick hem och sen blev det slappa till en massa Macahanavsnitt hela dagen/kvällen. Klockan tio kollade vi på skidskyttestafetten, svenskorna vann! Sen blev det sängen direkt, va aptrött. Haha. Somnade relativt fort och nu sitter jag här på jobbet igen! Men det är ganska skönt ändå, haft en dag ledigt och nu jobba en dag sen blir det 5 underbara dagars ledighet! :P Ska bli så skönt, jag längtar! Hoppas dagen går rätt fort! Det känns dock inte som fredag idag, men det var ju för att jag var ledig igår.

Jag har lite beslutsångest, vet inte om jag ska byta mina glasögon. Haha. Jag ska byta glas i dom, så jag ser lite bättre, men vet inte om jag ska göra mig råd och köpa nya bågar oxå. Jag trivs med dom jag har, men tänkte att det kan vara trevligt med lite förändring oxå. Så får se hur jag gör! Den här månaden har det gått sjukt mkt pengar och jag vet inte på vad, och det är långt kvar till lön! Men klarar mig gör jag väl alltid ;)


Nej om man ska hämta lite kaffe tro och göra klart en revidering! Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0