Regnet..

.. det bara öser ner ute! :/ Men man kan ju hoppas att det är det sista vi ser av regnet på över en vecka nu ;P För om drygt fyra timmar går jag på semester igen! Ska bli så skönt! Den här veckan har varit seg och jag har varit så trött så det är välbehövligt med lite ledigt igen!

Imon åker jag till Gävle, ska umgås med bästa Hanna, Daniel och Svea! :) Sen vet jag inte riktigt vad som händer söndag o måndag men nåt hittar man väl alltid på! O sen på tisdag åker jag ut till Hedesunda och går på ön på Black Jack! :P Sen på onsdag åker jag och mamma söderut, mellanlandar hemma hos mamma i Västerås en sväng och sen på torsdag åker vi ner till Skövde och hälsar på min moster (som jag inte träffat på typ 8 år, så det var verkligen dags nu). Blir där till på lördan då vi åker norrut igen och så stannar jag hos mamma tills på söndan innan jag drar hem igen! Blir mkt åkande, men äh, kan bli trevligt att göra nåt oxå! :) Sen så ska jag bara jobba 3 ½ vecka till, lite drygt, innan jag och mamma drar till Grekland!! :D Ska bli så fruktansvärt skönt! Å känns ännu bättre när man ser det tråkiga vädret utanför fönstret! Hoppas ju såklart på en massa sol o fint väder innan vi åker så man inte är alldeles kritvit när man landar! ;) Haha. Mkt att se fram emot nu framöver, har dessutom en danskväll inplanerad innan Grekland :) Då blir det troligtvis övernattning på antingen hotell eller vandrarhem, mysigt! :P

Just nu åskar det och blixtrar som satan! Usch va jag inte gillar sånt väder! :/ Hoppas de ger sig snart så man kan ta sig hem senare! För kul och behöva cykla hem i sånt här väder, visst jag kan liksom byta om när jag kommer hem, men allt kommer bli blött: väska, jacka, skor, mobilen :S (mest rädd att den kommer bli fuktskadad, haha) osv. Men jaja, det är ju några timmar dit! Nej, nu ska jag njuta av lite musik, gamla godingarna Backstreet Boys! :P Hehe. Kraam från mig!

Oj..

Nu var det läänge sen jag skrev nåt! Har haft i princip fullt upp sen sist! Mkt jobb veckan innan jag gick på semester! Den 8e gick jag på en veckas semester, drog till Uppsala direkt efter jobbet och det blev ingen lång visit (blev inte som jag räknat med, så det blev inte direkt en bra början på helgen och min semester) så jag drog till mamma i Västerås så fort jag kunde istället! Och där blev det bra, hade trevligt med god mat, bra sällskap och lite vin! :) Åkte hem på måndan och packade om väskan i stort sett, sen drog jag till Gävle och Hedesunda på tisdan. Regnet vräkte ner så jag blev osäker på om man ens skulle gå på ön! Iaf, var ner på ön och kollade in Johan och Karins ombyggnation av huset. Sen var jag hos Sture och gjorde mig iordning och Linda hämtade mig strax före sex. Då kom regnet igen, och Lindas stackars mamma fick stå ute i ösregn och grilla :/ Men gott blev det iaf! :) Vid sju åkte vi ner på ön, Karin släppte in oss lite tidigare. Och åtta började dansen! Vi dansade ett par timmar, tills Eldkvarn uppträdde, fy faan va kallt det var då när man bara stod! Försökte dansa en halvtimme till efter uppträdandet men det var sjukt mkt folk på dansgolvet och bara knuff hit o dit så vi åkte hem istället. Linda skulle ju ändå upp fem och jobba. Onsdan trodde jag skulle spenderas i solen, men icke! Hade glömt en sak i Valbo så lära ta bussen ut dit och hämta den. Sen blev det bara hem till Mange en vända, byta om o dra ner på stan. Käkade mat på MAX och sen gick vi till bion! Såg Harry Potter och dödsrelikerna del 2 på premiären! :D Wiho! Bra film! Kunde ha varit lite längre tycker jag ;) Haha. Sen hem till Mange och kolla lite film. På torsdan drog jag ut till Valbo och hälsade på Nicole och lille Liam. Blev en mysig e.m. Vid fem fick jag skjuts av snälla bror (Toffe) till Linda o Richard, käkade thaimat och sen gjorde vi oss iordning. Drog till Forsbacka och Laduholmen på dans till Micke Ahlgrens! :) Hade en väldans trevlig kväll med mkt dans och bra musik (såklart) :D Kom därifrån vid halv ett, upptäckte då att jag glömt mina skor (fick tillbaka dom dan efter). Fredan spenderades på Manges soffa med x antal filmer, varvandes med att sova emellanåt. Haha. Sen blev det en flottig pizza på det ;) Det är sommar, då blir det mkt skräp! I lördags valde jag att åka hem, var så fruktansvärt trött o ville bara få komma hem, packa upp o sen ladda för jobb!
Har semester igen nästa vecka, då blire Gävle, Hedesunda, Västerås och sen Skövde! Så kommer inte vara hemma på 8 dagar!

Jobbat snart 3 dagar, liite segt äre ju men mkt att göra så det går väl relativt fort iaf! Jaa, en liten sammanfattning var det där iaf! Hörs nog efter nästa semestervecka! ;P Kraam från mig!

....

Har inte hänt så mkt sen sist. Bara det att förra veckan slutade på ett sätt som jag inte hade förväntat mig alls!

Det började med att i fredags när vi kom till jobbet så var mappen "bygglov", som vi jobbar i och där alla våra jobb sparas, var borta. Någon måste ha raderat den av misstag, så vi fick vänta fram till elva innan dom hade återställt mappen från våran backupserver. Så det var sjuukt segt och lite trist! Sen efter lunch fick jag ett besked som jag inte alls var beredd på!! :/ -Vila i frid bästa du! <3  Det kom som en chock, så eftermiddagen gick väldigt sakta och det var rätt svårt att jobba men jag stod ut iaf!

Hela helgen har varit en riktig slapphelg. Legat i soffan och degat och kollat på en massa filmer! Var rätt skönt det med! Och så har jag hört en massa från Peace and Love! Kings of Leon och Volbeat var bra, inte behövde jag nån biljett inte :P Sen lyssnade jag lite på Journey på lördan oxå! Men annars var det inte så mkt att hurra för ;) Hehe.

Idag är jag sjuukt trött! Och nu ser jag fram emot en veckas semester, jobbar veckan ut sen är jag ledig en vecka! :) Nej nu äre snart lunch! Kraam från mig!