Regnet..

.. det bara öser ner ute! :/ Men man kan ju hoppas att det är det sista vi ser av regnet på över en vecka nu ;P För om drygt fyra timmar går jag på semester igen! Ska bli så skönt! Den här veckan har varit seg och jag har varit så trött så det är välbehövligt med lite ledigt igen!

Imon åker jag till Gävle, ska umgås med bästa Hanna, Daniel och Svea! :) Sen vet jag inte riktigt vad som händer söndag o måndag men nåt hittar man väl alltid på! O sen på tisdag åker jag ut till Hedesunda och går på ön på Black Jack! :P Sen på onsdag åker jag och mamma söderut, mellanlandar hemma hos mamma i Västerås en sväng och sen på torsdag åker vi ner till Skövde och hälsar på min moster (som jag inte träffat på typ 8 år, så det var verkligen dags nu). Blir där till på lördan då vi åker norrut igen och så stannar jag hos mamma tills på söndan innan jag drar hem igen! Blir mkt åkande, men äh, kan bli trevligt att göra nåt oxå! :) Sen så ska jag bara jobba 3 ½ vecka till, lite drygt, innan jag och mamma drar till Grekland!! :D Ska bli så fruktansvärt skönt! Å känns ännu bättre när man ser det tråkiga vädret utanför fönstret! Hoppas ju såklart på en massa sol o fint väder innan vi åker så man inte är alldeles kritvit när man landar! ;) Haha. Mkt att se fram emot nu framöver, har dessutom en danskväll inplanerad innan Grekland :) Då blir det troligtvis övernattning på antingen hotell eller vandrarhem, mysigt! :P

Just nu åskar det och blixtrar som satan! Usch va jag inte gillar sånt väder! :/ Hoppas de ger sig snart så man kan ta sig hem senare! För kul och behöva cykla hem i sånt här väder, visst jag kan liksom byta om när jag kommer hem, men allt kommer bli blött: väska, jacka, skor, mobilen :S (mest rädd att den kommer bli fuktskadad, haha) osv. Men jaja, det är ju några timmar dit! Nej, nu ska jag njuta av lite musik, gamla godingarna Backstreet Boys! :P Hehe. Kraam från mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0