20110627

Ja då var midsommar över för den här gången då! Och jäklar va fort helgen gick! Men åh vilken grym midsommarhelg jag haft! :D Jag har njutit av varje minut!

Åkte ju till Gävle i torsdags och myste med Hanna, Daniel och Svea. Vi tog ett glas vin och umgicks! Sen i fredags drog dom redan på f.m och jag gjorde mig iordning och sen väntade jag vara på att åka ut till Åbyggeby. Tog en buss vid fyra. Väl där så grillade vi supergott kött och hade det trevligt! Sen kom det mer folk lite senare på kvällningen och då körde vi lite lekar och efter det umgicks vi. Kom hem till Hanna och Daniel, där jag skulle sova, vid tretiden. Hade en trevlig men ändå rätt lugn kväll! :)

I lördags vaknade jag tidigare än jag räknat med, tog en dusch direkt för att piggna till och ville dessutom känna mig som ny :P Tog bussen vid tre ut till Valbo, såklart började det regna då. Linda mötte mig vid bussen och vi gick i regnet hem till dom. Väl där tog vi en cider och Richard var grym, han gjorde iordning grillen, potatisen och sen grillade han. Vi käkade och drack vin! Efter det gjorde vi oss färdiga och sen hann vi bara dricka lite till innan vi lära åka. Vi åkte till Lövstabruk utanför Tierp på dans till Micke Ahlgrens! Trodde att vi kom lite sent, men vi var t.om tidiga ;P Haha. Och gaah vilken rolig kväll vi hade!!! :D :) =) Dansade nästan hela tiden, hoppade endast 4 låtar för att gå på toa och dricka vatten! ;) Och i pausen gick vi in på discot och dansade där istället. Hehe. Så det var håll-i-gång hela tiden! Man var ju lite trött när dansen var slut halv två, skickade sms att Richard skulle åka och sen så väntade vi på honom. Pratade lite med bandet, såklart! Och sen dök Richard upp halv tre. Då åkte vi först förbi Max i Gävle för att få i oss nå mat, var vrålhungrig och sen hem! Klockan var 4 när jag la huvudet på kudden! Vaknade igår med ont i fötterna, massa blåsor och skavsår! Men det var fan värt det, för vi har ju så himla kul när vi är på dans! :P (Men det blir nog tygskor hädanefter. Haha) Åkte förbi Hanna och Daniel och hejade på dom och Jimmy och Petro och hämtade nya kameran innan jag satte mig på tåget hem. Dogade av lite i soffan på kvällen och la mig tidigt så jag ska orka jobba hela veckan!

Det var iaf en av dom bästa midsomrar jag haft på länge och jag ser fram emot resten av den här sommaren! Kommer nog bli en hel del roligheter! :) Nej nu ska jag fortsätta jobba! Kraam från en sliten Alex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0