Helgen..

.. är redan förbi! Usch va fort den gick! :/ Men gaah va roligt jag hade! :P

I fredags hade jag ju först omtenta, och jaa den gick väl sådär, känns bra men vågar ändå inte hoppas! Sen mötte jag Elin en snabbis innan jag fick hämtning av Linda, vi köpte med oss thaimat och åkte ut till Valbo! Gu va fint dom bor då! :) Väl där käkade vi mat och sen gjorde vi oss iordning! Strax efter sex gav vi oss ut på vägarna för att ta oss upp till Bergvik på dans! Gick mkt fortare än beräknat. Hälsade på Stures mamma, min "låtsasfarmor" som jag inte sett på typ 3-4 år först, och strax före åtta åkte vi upp till Bergviksparken! Var lite orolig att vi skulle bli ensamma. Haha. Men tji fick jag. Parkeringen var nästan full av bilar! Arrangören blev förvånad när vi betalade in oss, trodde vi hade gått fel! ;) Haha. Men nej, det hade vi då inte! Som vi sa, det är ju bandet (Claes Lövgrens) som drar plus att vi tycker det är grymt kul att dansa! Vi började dansa direkt och sen dansade vi i 3 timmar, vilade bara typ 4 danser o i pausen då såklart! Och shit va roligt vi hade!! :D Behöver inte säga så mkt mer utan kan sammanfatta kvällen med: Bästa kvällen på lääänge!!!! =) :D :) Hihi.

Vaknade i lördags och mådde inge vidare, kände mig bakis o jävlig (drack bara 2½ glas vin, små plastmuggar) så det var mysko! Men den dåliga sömnen spelade nog in ganska mkt den med (sov bara 4 timmar)! Så det blev bara slapp hela dan, låg i solen o sov o sen blev det två filmer på kvällen! Igår träffade jag Hanna, Daniel och Svea en sväng och sen drog jag hem vid fyra.

Ja och nu sitter man här och jobbar igen! Tiden går så fort! Om två veckor har midsommar redan varit! Lite smått panikslagen men ja, det blir väl bra det å! Nu ska jag fortsätta jobba! Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0