Deklaration!

Från och med idag kan man deklarera! Så jag var in och kollade hur mkt jag kommer få tillbaka, blev positivt överraskad!! Då var resan till Grekland och fickpengarna lösta :D :) Väldigt skönt! Hehe. Peppar peppar så har jag alltid fått pengar tillbaka på skatten och fortsätter gärna så! :P Haha.

Igår vad jag och Johanna och gymmade efter jobbet, eller blev mest kondition. Körde kondition konstant i 35 min och fy faan! Va helt död efter det, orkade knappt ta mig upp för mina jäkla trappor efteråt ;) Hahaha. Men det var ju värt det! Känns skönt efteråt och man känner sig nöjd över att man klarade det! Vill så gärna komma i form och det helst till sommaren men det är nog lite sent för det nu, men man kanske kommer en bit på väg iaf ;P

Den här förmiddan har gått relativt fort och efter jobbet ska jag till Kupolen. Var evigheter sen jag var där. Finns lite saker jag skulle behöva handla så det är på tiden nu! Och vilket underbart väder vi har idag då!! Är så jäkla nöjd! Men det var bara idag enl. väderrapporterna som det skulle vara såhär varmt, tyvärr! Men så länge vi slipper mer snö är jag nöjd! :)

Nej, work work work! Kraam från mig!


Kommentarer
Postat av: Lina

Visst är det kul att få tillbaka pengar. :) Jag blev på jättebra humör när jag såg vad jag skulle få, nästan 13 000. Synd bara att man inte får dem påengång.

2011-03-25 @ 10:17:30
Postat av: Alex

Jaa det är jätteskönt att få tillbaka pengar :) Jo men mina pengar ska användas till en utlandsresa i Augusti så det gör inget om dom inte kommer på en gång, för då gör jag nog av med dom på annat :P Hehe.

2011-03-25 @ 11:36:47
URL: http://amossberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0