Helgen..

..har varit bra, både lugnt och party :P Hehe. I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt, kollade på tv och slappade typ. I lördags sov jag tills jag vaknade utvilad klockan tio :) Käkade frukost och sen tog jag en promenad i det fina vårvädret, hamnade på Kupolen och där handlade jag skor och kläder, igen! Men åh så nöjd jag blev :P Hihi. Handlade lite på Ica oxå innan jag vandrade hem igen, sen tog jag en lång varm dusch, fixade mat, lyssnade på musik, drack vin och gjorde mig iordning. Sen så satt jag och väntade in Johanna som jag skulle åka med till Falun på fest hos en jobbarkompis! Åkte runt sju tror jag, och hade en jättetrevlig kväll! :) Full och glad åkte vi hem igen runt tolv, hade ingen lust med krogen. Kom hem och skulle käka nattmat och kolla på film, men fick inte igång nån av filmerna jag ville se så ringde ett "fyllesamtal" till Mange istället ;) O sen satt jag vaken till typ 2 (egentligen 3 då det slog om till sommartid) och chattrade lite ;P Haha. Sen somnade jag som en stock och vaknade tio igår oxå. Hade planer på att dra iväg och jobba lite, men jag hade sån huvudvärk och så var jag sjukt trött så det blev inget, låg på soffan och halvsov hela dan istället! Ganska dumt då jag trodde jag skulle få svårt att sova igårkväll men icke, somnade fortare än jag brukar göra så det kanske behövdes lite extra sömn för min del!

Blir kortvecka den här veckan oxå! Drar till Ramundberget med ett gäng från jobbet på onsdag! Kommer hem på lördag! Ska bli skönt att komma bort lite och bara vara och trevligt att umgås med dom på jobbet! :)

Nej, nu ska jag fortsätta jobba lite! Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0