Jepp..

..nu är helgen nära!! :D Ska bli såå skönt att bara få vara hemma och bara vara, slappa och sova lääänge! :P Hehe. Va så länge sen nu så det är välbehövligt ;)

Igår när jag kom hem tog jag en dusch, lagade lite mat och sen tjattrade jag med Emelie! Vi satt och pratade gamla minnen, skickade massa gamla roliga filmer och bilder till henne! Ååh we miss the old times! Men roligt var det, att återuppleva en del saker! För kul har vi haft i våra "yngre" dagar! Hehe ;P Då det bara var skit på teven la jag mig i sängen redan innan tio och det är ju inte vanligt för att vara mig, men då vi satt och pratade läänge blev det inte att jag stängde av förrän vid ett! Så, jag var inte så "duktig" som ni kanske först trodde. Hahaha.

Imorse var jag en riktigt tröttmössa, ville inte kliva upp, men man måste ju till jobbet så det var bara att draa sig upp! Men det är ju skönt när man väl kommer upp, tittar ut och ser solen och plusgrader på termometern! Mee like!!!! Våren- komsi komsi!!! ;D Snart äre lunch och halv ett börjar vm i skidskytte som jag ska lyssna på så idag blir det en "kortlunch" :)

Nej, om man ska orka gå på toa och sen värma maten kanske! Kraam från mig!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjukt roligt med bilder och filmer :) synd att man inte filmade mer på den gamla goda tiden ;D haha helt sanslöst vad kul vi haft, så otroligt kul att plocka fram dom och tänka tillbaka :)

Och håller med dig, We miss the old times!

Och hoppas jag inte gjort så du är allt för trött idag smulan ;D Men tack för pratstunden igår, och nu ser jag fram emot när vi ses :)



Kram på dig, och ha en fortsatt bra dag. Själv ska jag fortsätta samla vuxenpoäng, du vet.. Tvätta, städa, plocka, diska .. ja allt det där ;)

2011-03-03 @ 13:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0