Oj..

.. nu var det länge sen jag skrev nåt! Har helt glömt bort bloggen! :/ Haft mkt att göra på jobbet fortfarande och så var jag ju borta hela förra veckan!

Tar det lite snabbt bara, orkar inte skriva en uppsats liksom :P Haha.

Förra lördan drog jag till Gävle, umgicks med Mange, söndan spenderades lite på en filt ute i solen sen dök Sophie upp och färgade mitt hår! Världens snällaste som orkade hjälpa mig! -Thank you darling! :) Sen efter det blev det käk o slapp i soffan. Måndan vaknade jag före sju, sjukt mkt tidigare än jag tänkt mig men men. Gjorde mig iordning och blev klar ganska tidigt så satt i soffan o tog det lugnt tills jag drog till bussen. Va riktigt stekhett ute men underbart såklart :D Mötte upp Linda på station och sen Karin vid bussen. Va en rolig bussresa, den gick fort för en gångs skull! Var framme i Sthlm kl tre. Mötte upp mamma o träffade lite annat folk som vi hälsade på, sen gick vi till Flaggan o satt ute o drack cider, myys! Gick på båten som vanligt efter fem. Gick o käkade den mumsiga fläskfilen och sen handlade vi i taxfreen. Efter det blev det party! Jag var för ovanlighetens skull full redan före åtta ;) Haha. Men kul hade jag, var lite kaxig mot vissa personer men det var ju bara kul ;P Mohaha. Sen blev det dans (bara till Micke Ahlgrens den här kvällen) o fest hela natten lång! Jag och Linda dansade nästan alla danser, bortsett från några st som dansades med mamma o några som vi stod över! Sen blev det efterfest med grabbarna i MA framåt småtimmarna. Kom i säng vid halv sex kanske! Apkul hade vi iaf! =) Sen vaknade vi halv elva, blev slapp, käk o dans igen på dan. Sen när vi låg i Sthlm var det lugnt, tog en dusch o bytte om. Sen blev det party igen! Blev mer dans på tisdan då både MA och Claes Lövgrens spelade! Men kul vare :D Hihi. Sen efter dansen blev det typ efterfest igen, det droppade in folk lite då och då i hytten! Kom tillslut i säng närmare halv sju! ;) Haha. Hade det lika kul så! :P Dan efter (onsdan) var man lite sliten men det var ju värt det! Lunch och dans igen! Sen bara den där väntan på att få kliva av! Det tog verkligen tid den här gången. Och väl på bussen var det smockat med folk o ingen luftkonditionering plus att det var en bilolycka i Upplands Väsby så det tog en timme extra till Uppsala :/ Drygt! Kom iaf tillslut hem, då var klockan tio! Hade en riktigt underbar kryssning med mamma, Linda o Karin!! <3 Allt var bara roligt o det var riktigt lyckat!! =) Måste göras om!!

Kom hem och det var bara att packa om! För i torsdags drog vi på konferensresa med jobbet direkt efter lunch, målet var Segersta och Kungsholmen uppe i Hälsingland! Ett riktigt fint ställe ute på en liten "ö"! Kom fram på eftermiddan, då var det slappa som gällde, sen halv sex vare teambuildning med matlagning osv. Käkade vid åtta o sen "minglade" vi. Och framåt tio blev det badtunna o bastu! Skitmysigt! Synd bara att det var kallt i luften! Upp tidigt på fredan med ett förmiddagspass av konferens. Sen vare en eftermiddag planerad med 12-kamp! Var ganska roligt, synd att det var mulet o kallt bara, för vi gick en slinga på runt 5 km. Sen åkte några st hem medans vi andra väntade på maten, käkade och sen blev det lite dans med IT-chefen även en liten dans med orderchefen. Var riktigt skoj! :) La mig rätt tidigt då man var ganska sliten. Upp o käkade frukost på lördan o så blev det några lekar o sen lunch o sen hemfärd! Hemma vid halv tre ungefär, efter nästan en veckas resande! :P Haha.

Var såå skönt att få komma hem o slänga mig i soffan och bara slappa! Där låg jag resten av helgen förutom när jag var iväg o handlade, städade, duschade o lagade mat ;P Men det var jag värd tycker jag! Hehe.

Så, det blev en rätt "lång" sammanfattning ändå! Men ja, man kan inte korta ner allt tillräckligt iaf! Jag vet, jag är tråkig som inte lägger ut några bilder men dom finns hemma på kameran. Kanske orkar fixa det ikväll! :)

Kraam från en trött o sliten Alex!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0