Sool!

Idag är det sol ute! Jippi! Satt ute nu på lunchen med förhoppning på att få lite mer färg, men just då dök det upp stora moln typiskt nog, men solen tittade fram emellanåt! Man njuter ordentligt och bara suger i sig av värmen och ljuset! :P Lovely!

Igår jobbade jag inte över så värst länge, blev nog drygt en halvtimme, men har ju en "dålig" vecka så det var välbehövligt att komma hem! Gjorde mat direkt, annars hade det nog inte blivit av o jag hade låtit bli att äta alls, och sen slappade jag i soffan! Var ytterliggare en sak igår som gjorde mig mer less, fattar inte vad det är för fel på en del! Men aja, nåt man får stå ut med tydligen! Så imorse vaknade jag aptrött o irriterad men så fort jag drog upp persiennen så blev humöret lite bättre!

Nej, nu ska jag gå och rita en sit-plan. Trååk! Tänk om alla kartor kunde finnas i dwg ;P Haha. Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0