Oj..

..har totalt glömt bort att jag inte uppdaterat bloggen sen vi var på Ladies Night! :S

Det var iaf sjuukt jäkla roligt!! :D Det bästa på länge!!

Linda kom hit i lördas förmiddag och vi gick till Kupolen direkt och shoppade lite. Sen gick vi hem till mig och började lite smått göra oss iordning. Vid fyra tog vi tåget mot Insjön. Letade oss fram till Alex o Fredriks hus, väl där drack vi bubbel med sorbet och sen fick vi supergod mat av Alex! :) Sen satte vi oss i soffan och drack vin och pratade! Vid åtta kom Fredrik och skjutsade oss till Tegera Arena inne i Leksand. Vi gick in direkt och köpte cider, då fick vi se att dom hade singstar så självklart skulle vi sjunga! Vi valde Roger Pontares hit, När vindarna viskar mitt namn! Och oj så skoj det var!!! :P Trodde aaldrig jag skulle sjunga singstar offentligt! Haha. Efter vi sjungit gick vi iaf in och satte oss och klockan nio började showen! Vi tre skrek nog nästan konstant i en o en halvtimme och dansade och skrattade och hade det skitskoj!! Var en superbra show! Varför har man inte gått på det där tidigare?! ;) Haha. Efter showen var det efterfest på arenan, med dj och ett partyband, så vi stannade och shakade i drygt två timmar! Hade ingen aning om att det skulle vara efterfest där men oj så skoj det var! Vid ett fick vi skjuts hem av Fredrik o Alex, o väl hemma gjorde vi varma mackor och jaa, vi hade väldigt skoj! ;) Hehe. Kom i säng vid halv tre! Vaknade rätt bakis på söndan, men det var ju såå värt det! Linda drog hem vid halv ett och senare på kvällen var jag iväg på buggkursen, och det gick riktigt bra den här gången! :)

Ja det var den helgen det! Kommer lite bilder faktisk:


Singstar!


Showen började med Single ladies!


Brolle, Martin & Järvheden!


Brolle!


Bastuscenen!


Lady Gaga-numret! :D


Frank Andersson var med han oxå!

(Jag filmade mest under showen så bildmaterial var det lite dåligt med, men det här är några utav bilderna iaf ;P Hehe.)

Nu ihelgen blire lugnt, är lite hängig och måste bli pigg. På söndag äre bugg igen och den ser jag fram emot! :)

Nej, nu ger jag mig för den här gången! Kraam från mig!

Kommentarer
Postat av: tess

like this -----> http://www.facebook.com/pages/Brolle-Wallmark-Lets-Dance-2012/142293459208772 & spread further ♥

2011-12-14 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0