Helgen närmar sig!

Och det ska bli grymt skoj! På fredag händer väl inte så mkt men på lördag drar jag och ett gäng på jobbet till Mora på hockey. Först är det internmatch, oftast hantverkarna mot kontoret, och sen blire middag och efter det Mora-Leksandmatchen. Är inte ett dugg intresserad av hockey men det brukar tydligen vara riktigt roligt ändå! När vi väl återvänder till Borlänge vid typ nio så drar en stor del av gänget på Hela huset gungar på Stora Björn, det kommer vara första gången för en del av oss så vi får se hur det kommer vara! :P Men det ska iaf bli skitkul! Och fulla ska vi bli, dricka både mojito och ta oss ett nyp eller två! ;) Haha. Sen på söndag när jag är bakis o jäklig drar jag på buggkurs igen! :) Weeho!

Annars händer det inte mkt! Jag hoppas fortf på att få slippa förkylningen, den bryter inte riktigt ut men har inte vågat träna nåt än ändå :/ Får se om man ger sig fan på det imon! Skulle behöva ta några svängar i ett solarium oxå! Mkt måsten, får se när man utför dom! ;P Ska med Johanna till Kupolen idag, får se om man "råkar" hitta nåt kul att ha på sig ihelgen. Jag som aaaldrig shoppar! ;) Mohahahaha.

Nej, nu äre snart eftermiddagsfika! Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0