oj..

..nu var det en vecka sen jag skrev igen! Har dock inte hänt så mkt. Jag var på arbetsmiljöutbildning tisdag-torsdag förra veckan, har tagit på mig skyddsombudsrollen på jobbet. Var en hel del man fick lära sig men intressant är det ju såklart! Vi bodde på hotellet där utbildningen hölls. På tisdan var vi ut med några från Linköping och käkade. Va lite roligt att tjejen från Linköping bott i Gysinge och gått i skola i Färnbo och som det sen visade sig var släkt med Robert som min kusin Åsa är ihop o har barn med! Oj oj vad världen är liiten! :P Hehe. Lite roligt tycker jag ändå! Iaf, sen blev det massa film o idol i sängen på hotellrummet. På onsdagen efter utbildningen tog jag tunnelbannan ut till Blackeberg och hälsade på bror och Petronella. Var så länge sen vi sågs så det var roligt att hälsa på! :) Sen fick jag skjuts tillbaka in till stan av supersnälla Petro! Vågade inte åka tuben ensam! ;) Haha. Är ju feg så jag, plus att jag inte riktigt hittar i Sthlm!

I torsdags när jag kom hem var det ju bara att packa om för efter jobbet i fredags drog jag till Gävle. Hanna o Svea kom och hämtade mig, vi köpte godis, läsk o sen pizza! Sen hade vi myskväll! :) Jättekul att träffa dom igen, va ju rätt länge sen vi sågs oxå! Sen i lördags var jag till frissan och sen umgicks jag med Mange, blev Twilight-maraton! Igår träffade jag Sophie på stan för en fika och sen en liten shoppingtur! Alltid lika mysigt att träffas! Och snart ska hon komma och hälsa på mig i Borlänge igen, superkul! :) Tåg två-tåget hem, käkade lite mat och sen velades det en heel del kan jag säga innan jag tog mig i kragen och gick till Stora Björn där nybörjarkursen i bugg startade för terminen! JAG VÅGADE GÅ DIT HEELT ENSAM, UTAN ATT KÄNNA NÅN!!!! Och det gick skiitbra!!! :D Jag började prata med en tjej, Alexandra, och det kändes superbra att man hittade nån direkt man kunde prata med. Och det var superroligt att äntligen få lära sig buggen ordentligt! :) Så nu är man laddad, varje söndagkväll hela hösten äre bugg som gäller! Känns faktiskt superbra att jag gjorde nånting jag aldrig trodde jag skulle klara av! Nästan lite stolt! Haha. Kan ju inte ens gå på gym ensam! Jag kanske börjar lära mig, självförtroendet kanske börjar växa men bara liiiite isf! Hehe ;)

Jag vill börja träna ordentligt nu oxå! Känner mig jättetaggad men såklart så känner mig lite tjock i halsen o är lite snorig!! :S Jag har inte tid med att vara förkyld nu! Är så mkt här framöver, o hur kul är det att vara förkyld då! Ååå damp! Får hoppas att det inte blir nåt mer iaf!

Nej om man ska gå o fika lite tro! Kraam från mig!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra jobbat gumman! Är ju skit roligt att gå bugg kurs =) Är det nå söta pojkar i lämplig ålder där då? =)

2011-09-19 @ 15:42:46
Postat av: Alex

Taack vännen! Känns superbra att jag tog mig i kragen och gick dit! Och jaa det är skitroligt! Man får lära sig buggen ordentligt och lära sig lite nya saker, en del kan jag ju redan! :P Och det har jag ingen aning om, jag kollade inte direkt, min prioritet var buggkursen! :)

2011-09-20 @ 10:25:13
URL: http://amossberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0