Onsdag..

.. och halva veckan har nu gått! Tiden går ganska sakta, men så äre väl när man ser fram emot nåt särskilt! På lördag kommer äntligen Linda och hälsar på mig! Vi tänkte shoppas lite på dan! Sen på kvällen ska jag, Linda och Alexandra (från buggkursen) på Ladies Night i Leksand! :) Ska bli sjukt roligt! Före showen ska vi ses hos Alex och dricka vin och käka nån god mat! :D Och på söndag äre buggkurs som gäller! Så kommer bli en bra helg!! :P

Igår var det strömavbrott på 3:s driftcentral, så var utan nät hela dagen o kvällen och det gick bra. Tänkte inte ens på det, men när nätet väl kom tillbaka kunde jag ha fått ett psykbryt! Då började mobilen krångla, iigen! En del program är borta och alla mina program/appar var omkringflyttade och en del genvägar var borta! Kan man ha mer otur än jag med såna här mobiler?!! Jag måste ha fått ett måndagsex. Inga andra som har den här modellen som jag känner har haft några som helst problem! Blää! Ska kolla med 3 om det går att lösa på nåt vis, annars känns det som jag lika gärna kan använda min gamla vanliga hederliga problemfria mobil ;) Mobilen för mig är ju verkligen en kär ägodel, vet att det låter stört men så är det bara! Hahaha.

Var och tränade i förrgår med Johanna, Peter och Mark. Och oj vilken träningsvärk jag har idag! I triceps o mage! Hehe. Dock känner man att man har tränat då! :) O igår var jag och solade, äntligen! Behövs verkligen!


Aja, snart är det eftermiddagsfika, vi skulle fira några här på jobbet så undrar vad vi blir bjudna på för gott :P Hehe. Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0