25

Jahopp, då var den fruktade dagen här då! Som vanligt märks det ju inte att man blivit ett år äldre. Men från och med nu så slutar jag fylla år! Jag ska inte bli nå äldre nu! Tillräckligt ung för att åka som ungdom på tågen och tillräckligt gammal för att få göra allt man vill göra :P Haha. Kvällen kommer spenderas med ett härligt gäng jobbarkompisar på S1, käka god mat och umgås :D Så det blir nog en bra kväll trots åldersnojan! ;) Hihi.

Hade ju fest i lördags hemma hos mig! Va ett gäng på 7 personer som grillade, blev supermumsigt! :) Sen kom det 3 personer till och anslöt festen! Hade en riktigt gryym kväll med härliga vänner och mycket skratt! :D Fulla blev vi å och drog på Klin runt midnatt! :P Oxå där var det skoj! Efter det gick vi hem till mig på lite efterfest! Några slockade ganska fort i soffan medans några av oss käkade varma mackor ;) Sen drog folk i omgångar, nån vid fyra, nån vid halv sex o sen sista gick kvart i nio! Hehe. I söndags var jag redigt sliten så det blev en dag på soffan men det var ju såå värt det efter kvällen innan! En av dom absolut roligaste kvällarna jag haft! Och det kommer jag leva på länge! :D =) ;)



Fick en superb present av allihopa oxå! Precis en sån grill jag
pratat om plus en massa annat smått o gott! :D


Nej, om man ska hämta ett nytt jobb då kanske! Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0