Fredagen den 13..

.. och det är en s.k otursdag. Jag brukar dock inte ha otur dom här dagarna, det är som vilka andra dagar som helst på året! Förutom fredagen den 13 i januari då, vilken skitdag! Haha.

I varje fall, idag är det AW med jobbet på Galaxen. Blir bjudna på buffé o dricka och sen är det schlagerquiz. Klockan åtta ska jag ta tåget och åka till en kompis, sen på söndag drar jag iväg på "äventyr"! :P Hehe.

Ååå va mkt roligt jag har att se fram emot nu framöver! Är en hel del resor o utflykter som ska göras med goa vänner! :D Dock kan vi hoppa över en dag där emellan! ;) Hahaha.


Näe, vet inte vad mer jag ska skriva just nu! Återkommer efter helgen istället! :) Trevlig helg på er! Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0