Ja då var det..

.. helg igen då! Veckorna går ganska fort nu! Dock har jag haft en kortvecka, bara jobbat 4 dagar, men iaf! Vad underbart det skulle vara att alltid ha 4 dagars arbetsveckor :P

Förra fredagen var det iaf AW på Galaxen. Blev en trevlig kväll med mat, dricka, musikquiz och trevligt sällskap! :) Vid åtta tog jag tåget till en kompis och spenderade lördagen där! Blev ganska lugnt, kollade hockeyn, käkade god mat o sen blev det soffhäng :) På söndagen drog jag iväg på en Birkakryss med mamma o Sara! Var riktigt trevligt! =) God mat, goda drinkar, en del dans och "efterfesthäng" med lite folk frampå småtimmarna :P La mig dock först, tror jag, för jag mådde lite illa, inte ätit på ganska många timmar. Men jag var ändå nöjd efter en superskoj kväll! :D I måndags sov vi till halv tolv, gick o lyssnade på lite musik medans vi väntade på Sara, sen käkade vi god lunch o sen lyssnade vi på MA en sista gång för den kryssen! Lika bra som alltid! :) Sen var det dags att kliva av och åka den där dryga bussresan hem igen, dock gick den rätt fort hem för en gångs skull.

Resten av veckan har det jobbats en hel del! Fortf mkt att göra, känns som det aldrig tar slut, men vi får ju hålla tummarna för att det gör det innan sommarruschen börjar och att man då hinner andas ut lite innan! :P

Nu ihelgen blire lite party för att "fira" mig, mest sörja kan ja tycka ;) Haha. Ikväll blire lugnt men imon ska vi grilla o festa lite! Får hoppas att det inte blir nå snöoväder som ställer till det bara! Blir nog trevligt oavsett iofs =)


Nej om man ska ta å göra ett ryck! Trevlig helg! Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0