Oj..

.. nu var det ett tag sen jag skrev nåt igen! Fortfarande kan jag ibland glömma att jag har en blogg :P Haha.

Sen sist har det väl inte hänt så supermkt. Helgen efter Ramis var jag på husgung med Alex. Hade skitskoj och dansade i typ 3 timmar :) Resten av den helgen var lugn! Påskhelgen spenderades i Gävle och Västerås. Åkte till Daniel Hanna o Svea i torsdags, Toffe kom dit en sväng å. Vi käkade gott o sen myste vi i soffan! På fredagen åkte jag ut till Hedesunda för att ta sällskap av Sture Adam o Toffe till Västerås. Min moster från Skövde var oxå där så det blev en trevlig dag! Vi grillade och drack vin och fuller blev vi oxå :P Haha. I lördags var jag lite bakis, seg o huvudvärk, så låg på soffan en stund o degade, gick o handlade lite, Sara tittade förbi o fikade o jag hängde sen på henne för handling på ica maxi, tillbaka till mamma igen för käk, grillat igen! Mums :D Sen åkte Sara hem och vi andra drack lite vin o softade mest i soffan. I söndags åkte jag hem vid halv tre, bytte bara om när jag kom hem o åkte sen till Peter i Falun för ytterligare grillmys med ett gäng! Blev en trevlig kväll med god mat, vin o trevligt sällskap! :) Gårdagen spenderades med jobb! Ska vara ledig på måndag ist så jobbade igår!

Annars händer inte så mkt, vardagarna består mest av jobb, laga o käka mat, ev. träning o sen sömn i princip! Hinner inte så mkt mer än så!

Näe om man ska göra ett ryck igen! Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0