Kreta

Förra torsdagen kom vi hem efter en superb vecka på Kreta! Hade det riktigt varmt o skönt, med mkt sol, bad, god mat och trevligt sällskap! :) Gjorde även en bilutflykt till Preveli, skitmysigt när vi väl var framme ( Men min höjdrädsla ställde till det några gånger först innan vi kom fram o fick njuta av solen!) Iaf så var det helt underbart med sol! Har saknat det i sommar.. Så det var förjävligt att komma hem till höst, i slutet av augusti :/ Suck!

Jobbade fredagen och direkt efter jobbet drog jag till mamma och åkte på dans ute i Skultuna! Som alltid levererade MA! Men vädret var inte med oss utan det var svinkallt! :S Sen gjorde jag en sak jag ångrar, men det är som det är :/ I lördags jobbade mamma så jag åkte hem, en väldigt kortvisit den här gången. Och väl hemma låg jag på soffan och gjorde ingenting resten av helgen, kollade på en jäkla massa filmer :P Men det var riktigt skönt då man varit borta över en vecka innan.

Fullt upp på jobb fortf, övertid igen! Men det är bara att bita ihop om vi ska klara målet med 400 levererade hus i år (just nu är "bara" 330 inbokade).

På lördag är det äntligen dags för bröllop! Äldsta bror Jimmy och Petro ska gifta sig :) Sett fram emot det här sen i julas! Hehe. Ska bil skoj och eftersom största fokus kommer ligga på festen så går vi all in så att säga ;D Haha.

Idag blir det lite förberedelser inför lördag, fixa o dona lite. Imorgon åker jag till Gävle och umgås med Hanna Daniel o Svea. Sen så tar jag sällskap med dom ner till Sthlm på lördag :)

Nej, om man ska ta o jobba på lite då! Ska sluta strax efter 15 idag.. Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0