Shit..

.. är det så länge som en månad sen jag skrev nåt?! Det trodde jag inte, dock går ju tiden sjukt fort nu.

Iaf, semestern var riktigt grym! Eller iaf veckan jag var uppe i Malung, v. 29. Åkte dit på tisdan o blev kvar tills på söndan. Fem danskvällar totalt och det var så jääkla skoj! Har aldrig dansat så mkt i hela mitt liv som jag gjorde då! Man kom liksom inte undan heller, blev nästan uppsliten på golvet så fort man stod o tittade en stund ;) Haha. Men jag hade så kul att det inte gjorde nåt! Och man upptäckte ju att man faktiskt är duktigare än man tror på å dansa! Annars är jag för blyg och tror inte jag kan dansa nå bra så jag tackar oftast nej. Men nu när man inte kunde det fick man ju träna och i.o.m det se att man inte är totalt värdelös ;P Hehe. Anyway, dansbandsveckan är bland det roligaste jag gjort nån gång och dit ska jag flera gånger!! :D Det räcker dock med 5 kvällar, skulle inte orka alla sju! Så ung o pigg är man inte längre! Haha.
Sista kvällen blev jag sjuk så det blev inte lika mkt dans då, mest satt jag och lyssnade och frös som bara den! :/ Men det var ju nästan väntat då det var runt 3-4 grader ute på nätterna :S

Så på min andra semestervecka var jag sjuk :/ Men jag hade lovat mamma att vi skulle gå på ön på Black Jack så det var bara att masa sig till Hedesunda det. Var trevligt att träffa familjen o BJ men sen när dansen väl började kände jag av febern och hostade som bara den. Så jag hade inte så roligt! Vi åkte hem vid elva. Dan efter åkte vi till Gävle o mös med Hanna, Svea, Daniel o Toffe. Åkte in till stan och käkade på Söderhielmska och sen ner på stan, sista sommarkvällen. Blev inte så sena den kvällen heller. Torsdan spenderade jag på stan med Sophie. Sjukt länge sen vi sågs, så vi tog en fika o shoppade lite efteråt! Väl hemma försökte jag krya på mig tills jag började jobba.

O nu har jag jobbat i två veckor, är fortf inte helt frisk :S Helt sjukt och jävligt tråkigt!

Men har nåt kul att se fram emot! Imorgonbitti drar jag, Johanna, Peter och Tommy till Kreta!! :D Ska bli så sjukt jävla skönt att få lite sol o värme!!! :) Längtar nå grymt nu!


Så jag måste lägga på ett kol om jag ska hinna bli klar med det jag tänkt innan semestern! Ha det fint så länge, för det ska jag ha!! :D Hihi. Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0