...........

... Hmm jag vette sjutton vad som är problemet!!!! Finns vissa saker/några personer jag stör o irriterar mig nå fruktansvärt på!!! Fattar inte varför jag tillåter mig själv att göra det! Det tar ju bara av min energi och det skulle vara så mkt bättre om jag la den på annat, bättre saker/personer! Andaaaas! 1,2,3,4,5,6,7,8,9 & 10. Så, nu ska jag lugna ner mig! Lära bara få ur mig det här innan jag får ett psykbryt!!

Iaf, till nåt roligare! Det är snart heeeelg igen! "Bara" två dagar kvar nu och jag ser fram emot den riktigt ordentligt! Ska bli grymt skoj med husgung, träffa sköna människor, käka god mat och dricka gott vin o sen såklart dansa röven av oss!! :D Haha. Gärna mkt fox o bugg oxå! Lr jag hoppas på det iaf! Haha. Man vet aldrig hur det ser ut på husgung, om det finns några att dansa med! Blir bra musik iaf, Black Jack! Ett av favoritbanden :P

Satan vad jag vill åka bort nu! Helst skulle jag vilja ta ett break och åka nånstans och vara borta länge! Men det får bli ett senare projekt tyvärr! Hoppas iaf att det kan bli en resa i höst! Men först hoppas jag på en grym vår och sommar här i Sverige!

Nej det var väl allt för den här gången! Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0