Helgen..

.. blev trevlig trots ändrade planer :P Åkte till Hanna o Svea i fredags o hade fredagsmys med dom :) Sen i lördags drog jag iväg på kryssning med jobbarkompisar o några andra! Möttes upp vid terminalen, gick till Flaggan och drack lite cider, sen på båten, buffé, gjorde oss iordning, drack lite grogg o sen party o dans uppe i fun club! :) Efter ett gick vi ner till hytten och snackade lite och sen efter två gick vi o la oss :P Jag hade ingen lust att parta hela natten! Haha. Sov till halv tolv då hela gänget (nästan) gick o käkade frunch i Food garden! Efter det sov vi en stund till tills det var dags att kliva av båten! O det var bara den låånga tråkiga bussresan kvar hem, och satan va segt den gick den här gången då! :/ Va iaf hemma strax efter åtta efter en väldigt trevlig kryss! Det var ju dock ganska tråkigt att vi missade dansen i Sandviken då på lördan, men man kan inte göra något åt feber! Aja, en annan gång och kryssen var ju rolig den med så :D

Ny vecka, nya tag! Träning ikväll, combat står på schemat igen! Ska bli skojigt att få "slåss" lite! Behöver kanske få ut lite aggressioner! Haha. Annars händer det väl inte så mkt! Vi ska iväg på en minikonferens med avdelningen på torsdag.

Fan va mkt som snurrar i mit huvud nu igen! Jag blir ganska less på mig själv! Det är liksom inte nyttigt känner jag, man blir bara förvirrad o irriterad! Så jag måste försöka skärpa mig nu!

Nej, snart fikadags! Kan behövas kan jag säga! Kraam från mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0