En hel del..

.. har hänt sen sist! Det var konferens förra torsdagen. Så hela eftermiddagen spenderades med jobbet på Stora Björn på olika föreläsningar och "grupparbeten". Sen på kvällen blev det middag med alla säljare och en hel del hantverkare från hela Sverige. Efter middagen blev det mingel och dans! Vi hade det superkul! Dansades en hel del bugg, var upp på scen o smög där bakom, jag o Sandra låg på golvet en stund ;) o ja mer dans o sen efterfest till klockan 02.30, kom hem o la mig vid 03 o sen upp o jobba till 08 igen! ;) men det var en jäkligt rolig konferens så det var värt det! (Många interna saker som hände, så kan vara svårt att förstå vad som var så roligt med att t.ex ligga på golvet. Hahaha) När jag vaknade kände jag mig fortf full konstigt nog (drack bara 4 glas vin, brukar behövas mer för att bli full. Haha) sen var det en sjukt seg dag, kändes inte så produktiv men det gick det å. Sen var det bara slapp på soffan både fredag och lördag, la mig elva båda kvällarna :P Jobbade dessutom både lördag och söndag. Men på söndan blev det lite mindre jobb då jag lära packa och välja kläder för kvällen. Åkte nämligen till Hedemora på dans med Sara, det var MA som spelade :) Hade en trevlig kväll med lite dans! Sen åkte vi hem till Sara i Fagersta, väl där åt vi äggröra och drack en drink plus att vi provgick dom skyhöga skorna jag köpte i London ;P Haha. Sen la vi oss vid ett.

Måndagen vaknade jag kl 8, tog en dusch o sen var det full rulle med att äta frukost o göra oss iordning. 11.15 gick bussen mot Sthlm och en Cinderellakryssning. Även här skulle MA spela. Mötte upp Ingrid på terminalen och efter det var det full rulle nästan hela tiden. Och oj så skoj vi hade!! :D Drack en massa goda drinkar o shots (dessutom blev det rätt billigt, tack till en viss bartender :P), blev en hel del dans o sen skulle det bli efterfest men det var vissa saker som satte stopp för det, la mig kl tre men blev vaken till sex iaf! Jaja, kvällen var supertrevlig ändå! Sov till halv tolv på tisdan och då käkade vi lite o sen lyssnade vi på musiken! Bussen hem gick fyra som vanligt, var hemma efter åtta! Lite smått seg var jag igår när jag skulle jobba igen men ändå skönt att vara tillbaka i det :)

Sen har det varit väldigt mkt upp o ner den senaste veckan, har mått skit vissa dagar osv. Men vet inte riktigt hur jag ska göra! Är skitsvårt men vet inte om jag orkar heller! Det tar en hel del energi av mig och det är fan inte värt det i längden! Det är flera som sagt det nu! Ha inte personer som tar din energi runt dig, bryt med dom! Å just nu finns det faktiskt flera stycken! Jag som tänker för mkt ju! Men vissa saker kan jag inte bara släppa heller! Jaja, jag hoppas det löser sig till det bästa!

Nu till helgen hade jag först inga planer alls. Men igår sa Sandra o Johanna att vi tydligen ska åka skidor på lördag ute i Romme, hmm undra hur det ska gå :P Men kan kanske bli skoj! O sen på kvällen blire nog husgung på Stora Björn! Så det blir säkert en trevlig helg :)

Näe, ska jobba en timme till innan lunch! Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0