Har inte haft ork..

.. att skriva i bloggen sen jag kom hem! Kan bara säga att vi hade det helt jävla underbart i London!! :D Väldigt härlig stad, så dit ska jag åka igen nån gång!! Vi shoppade, turistade, åkte på marknad, käkade o drack gott och bara njöt i tre dagar!! :) Kom hem med många fina fynd! Det kändes i plånboken absolut, men det var ju såå värt det! ;) Hehe. Får se om jag kommer orka lägga upp bilder!

I torsdags drog jag iväg på en kryssning med Sara. Denna gång blev det en Birkakryss och det var MA som spelade! Och oj vilken skoj kväll det blev! =) Minus att båten gungade en hel del där på natten/morgonen! Blev en del goda drinkar och en del dans! Skulle lära två hockeykarlar från Hedemora både bugg o foxtrot, gick väl sådär men det var lite roligt ändå! :P Sara ville ha med mig ut på fredan i Fagersta så jag åkte med henne hem och blev kvar hela helgen. En lugn utgång på fredan, bakismat och slapp på lördan och sen skjutsade hon hem mig i söndags innan hon skulle på dans i Hedemora!

Idag är då ingen bra dag! Jag tror att en "era" säkerligen är slut nu! Jag känner att jag nog måste gå vidare nu för jag orkar snart inge mer! Men men, det är som det är!

Ser fram emot helgen iaf, blir en del jobb men sen blire även en hel del skoj! :D

Näe, måste jobba på nu! Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0