Nu närmar..

.. vi oss fredag med stormsteg! Börjar nästan bli lite nervös! Haha. Johanna skickade en karta över Londons tunnelbanesystem, jises va stort det är! Undra hur det här kommer gå jag! ;P Men äh, ser dom att vi är virriga turister hjälper dom oss säkert! Längtar iaf nå grymt! Började packa igår o det var ju inte direkt lätt. Helst ska man ha nå lätta kläder att ha när man shoppar o så nåt snyggt till kvällen utifall vi går på musikal eller hittar på nåt annat skoj! Sen kommer man väl förhoppningsvis shoppa en del där som man kan använda isf :) Vi satt även o kollade vart alla dom här vanliga "turistattraktionerna", tower bridge buckingham palace london eye big ben etc, ligger. Skulle ju vara kul att se allihop men dom ligger ju lite utspridda så vi får se om vi hinner med det! Hehe. Imon eftermiddag drar vi till Sthlm o övernattar hos bror min o sen på fredag ååker vi!


Måste oxå säga GRATTIS GRATTIS älskade lillebror till det efterlängtade körkortet!!!! :D Jises vad stor han är! Eller är det jag som blivit gammal kanske!? ;) Haha. Skrev o körde upp i måndags o han klarade det galant, vilket jag inte tvekade en sekund på!


Jag tror att tiden fram till vår o sommar kommer gå ganska fort nu! Har en del roliga saker inplanerade å då brukar tiden svischa förbi! :P Nej om man skulle jobba på lite! Kraam från mig så hörs vi efter London! (kanske kan bjuda på några bilder då om jag tar några ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0