Maj..

Då var vi inne i maj då! Inte för att det kändes som det imorse när man vaknar o tittar ut o det snöar :S I tisdags var det ju för sjutton sommarvärme men två dar senare äre typ vinter igen! Inte kul alls! Nu får våren komma tillbaka!!!

Iaf, sen sist har det varit en hel del.. Min födelsedag spenderades ju på S1 med ett gäng jobbarkompisar, god mat, gott vin o trevligt sällskap! Fick en riktigt fin blombukett av dom som inte var med lördagen innan o "firade" :)

När helgen väl kom var jag superladdad! Lördagen spenderades i Uppsala med bästa Linda :D När vi kom dit gick vi på stan en sväng då Linda behövde nåt nytt att ha på sig! Sen drog vi oss till hotellet, varvade ner en stund, köpte lite snacks o sen började vi göra oss iordning. Hade bokat ett bord på Tzatziki till kl 18 men vi insåg redan när vi kom till hotellet halv fyra att vi aldrig skulle hinna det så ringde o bokade om till 19.30 ist och då kände vi att det var gott om tid. Så vi stressade inte alls. Linda gjorde sig helt iordning o sen hjälpte hon mig med smink o hår o när det var klart upptäckte vi att klockan var 19, så då blev det lite bråttom. Dock hann vi i tid till restaurangen. Vi käkade supergod mat o drack mer vin, oj oj blev lite fulla allt ;) Haha. Vi beställde taxi till kvart i nio o innan den kom gick vi o letade efter en bankomat för att ta ut pengar till dansinträdet, men tro på fan, en trasig automat, den andra inlåst i ett köpcentrum så Linda tyckte att hon såg en skylt med bankomat längre bort, så hon började springa medans ja väntade på taxin o såklart dök den upp nästan direkt, så jag satt i taxin o pratade med chauffören tills hon kom springande tillbaka. Hade iaf fått tag på pengar så vi åkte ut till Fyris park där dansen var. Väl inne mötte vi upp Ingrid o Sara. O sen var dansen igång. Blev en riktigt superb kväll!! :D Mkt dans o runda om fötterna var vi å men det var sjukt kul! ;P Vi kom tillbaka till hotellet strax efter tre, fick skjuts hem av J! Supersnällt :) Dan efter vaknade vi ganska tidigt för utcheckningen var ju innan 11, okristligt tidigt för en söndag kan ja tycka, men vi checkade iaf ut strax innan o sen satte vi oss o käkade god frukost, sen tog vi ett varsitt tåg hem! Supernöjd efter kvällen innan kom ja hem på e.m o bara slappade o sov ikapp lite!

Måndagen jobbade jag till kl 14 c.a. Sen drog jag med Johanna o Peter till Falun för en grill- och partykväll! :) Även då blev det en trevlig kväll! Mkt skratt o lite dans t.o.m :P Åkte hem strax efter två.

Tisdagen spenderades på balkongen, lite smått bakis, o stekte i solen! Gryymt va skönt det var o så fick ja även lite färg!

Onsdag-torsdag har jag o Sandra spenderat i Tällberg på facklig grundkurs. Har varit mkt korvstoppning med massa info, men även god mat o trevligt sällskap!

Nu ihelgen blire bara lugnt! Jag har ingen ork lr ens lust att göra nåt speciellt, har varit mkt nu på slutet plus att jag knappt varit hemma! :/ Så jag ställde in en fest jag hade tänkt gå på imon i Gävle pga. det. Men det kommer nog fler ggr!


Näe, nu äre snart dags för lunch så lär jobba på lite innan! Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0