Jag överlevde!

Ja som rubriken lyder så överlevde jag 2 timmars combatmarathon för en vecka sen :p Det gick faktiskt över förväntan! En halvtimme in i passet började jag tveka på om jag skulle orka med hela, men jag tog det lite lugnare då en stund och sen gick jag all in sista timmen! Saatan va slut jag var efteråt! Heelt tömd på energi och ork! Men det var sjukt roligt och vilken härlig känsla! :D Hela dan efter och nästan hela helgen var jag sjukt seg, men va sjutton. Jag har ju aldrig tränat sådär intensivt nån gång förut ;)

Helgen som var spenderade jag i Västerås hos mamma. Fredagen var vi in till grannen hennes o åt paj o drack lite vin. Sen in till mamma på fortsatt mys. Lördagen spenderade vi på Erikslund o letade efter en ny mobil åt kära mamma :) Blev inte så mkt annan shopping, ja ville men orkade inte. Haha. Sen hem o umgicks tills vi tog bussen ner på stan för middag på Ruffino! Mkt mysigt och god mat! :) Åkte hem på söndagseftermiddagen. Då blev det slapp på soffan!

Var sjukt laddad o riktigt längtade till tisdagens combatpass men självklart vaknade jag med halsont o då vill inte jag träna :/ Så har varit riktigt less o sur den här veckan. Jag som kommit igång så bra liksom! Jaja bara hoppas det går över så jag kan börja igen! För aldrig nånsin har väl jag längtat efter träning ;D hehe.

I helgen som kommer så får jag besök av finaste Sophie! Vi ska mysa, äta gott och kolla på Breaking dawn 2! :) Längtar!

Nej, jobba en stund till innan jag får gå hem för dagen! Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0