DUBLIN!!!!

Imorgonbitti åker jag o Linnéa till Dublin på en weekend!! :D Ska bli så sjukt skönt att komma bort, om så bara för 4 dagar! Synd bara att vädret blivit sämre där oxå, lika som hemma. Men oavsett så är det iaf mkt bättre väder där än här, åtminstone plusgrader och ingen snöö :P
 
Vi har inga direkta planer, tanken är väl att vi ska shoppa lite, gå på pubrundor och försöka få till lite sightseeing =) Vi kommer bo rätt nära dom bästa shoppinggatorna och det största bar-området :P Haha. Ååh kan inte den här dagen ta slut nu?!?!?!
 
Annars har det inte hänt så mkt sen sist, tror jag haha. Ladies Night i Gävle, julbord med jobbet, E-typekryssning. Sen har det ju varit jul och nyår. Julen var väldigt lugn, spenderades hos mamma i Västerås med nästan alla bröder, moster o kusin, väldigt mysigt! Nyår spenderade jag i Uppsala med Ingrid. Vi bodde på hotell, käkade supergod nyårssupé och sen dansade vi in det nya året på Fyris Park :) O så ihelgen som var åkte jag till Gävle och hälsade på bästaste Emelie. Va sjukt länge sen vi umgicks så jag har längtat som en took! Hade iaf världens myshelg med henne, Benji och Tösen! <3 Tobbe jobbade helg så såg inte så mkt av honom :P Haha.
 
 
Nej, nu ska jag jobba vidare, lite att göra innan jag ska ta några dagar ledigt! Hejpa!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0