Tentan imon

Ja, imon gäller det.. Tenta nr 2 på några dagar :S Får se hur det går då.. Har knappt pluggat nånting, men känns inte som ja får in nå mer nu.. Ungefär, kan jag så kan jag.. Håller tummarna för liknande frågor som förra tentan.. Haha.. Det är nog inte så troligt =/ Men hoppas kan man ju alltid :P

Annars så är det rätt lugnt.. Eller en uppgift kvar, ett jävla utkikstorn som ska vara ritat i plan och byggts i en modell innan torsda morgon =/ Ett helvete men det lär göras.. Hatar sånt där med modeller osv..
En vecka kvar till kryssning nu =) Ska bli rätt skönt att få komma bort från skolan i några dagar.. Har varit ganska mkt stress senaste tiden! Jag håller tummarna för att Emelie kan hänga på :D

Näe nu kanske ja ska kolla i boken en sista gång för ikväll.. Go natt på er alla!


Bjuder på en bild på mig och Emelie :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0