Sverige-Malta

Dagarna går rätt fort men det händer tyvärr inte allt för mkt.. :S Bläää! Nu är det "bara" två veckor till jobb, och då kommer man säkert oxå att gnälla.. Haha..

Ikväll har vi varit hos Manges bror och kollat på fotbollen.. Otroligt va dåligt Sverige spelar.. Visst, dom vann med 4-0, men mot ett sånt lag som Malta borde dom ha vunnit med typ 7-0.. Speciellt med dom målchanser de hade då och då.. Nej, Sverige spelar dåligt och det kommer nog inte bli bättre förrän Lars Lagerbäck avgår.. Vi behöver nån bättre som låter laget spela ett mer offensivt spel.. Man kan ju hålla tummarna iaf ;)
Sen spelade vi lite x-box, Bejing 2008.. Gick inte så bra för mig men det var väl rätt okej ändå :P Haha..

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer på dan.. Men runt fem ska vi iväg på "kalas".. Manges farfars syster fyller år.. Och dom firar alla, varje gång.. Haha.. Det gör inte vi, så det kan bli lite mkt ibland ;) Och sen på tisdag så måste vi ha kalas för Mange, just för dessa traditioner.. Men va gör man inte för sin älskling? Hehe ;)

Näe nu ska jag lägga mig och läsa lite Liza Marklund och sen sussa..

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0