Ja..

..då var det fredag igen då! Och ikväll är det julfest med jobbet! Yeaj! :) Ska bli riktigt roligt faktiskt, nåt jag sett fram emot sen i oktober :P Hehe. Förkylningen är, otroligt nog, lite bättre! Så håller tummarna att det fortsätter så! Är lite orolig över att det fortfarande snöar ute dock, det kan ju bli stora problem för mig med mina nya stövlar som jag tänkte ha ikväll! Haha. Är inte så himlans duktig på att gå i dom och man vet ju inte om det är halt ute då det ligger ett täcke nysnö ovanpå. Vill ju helst undvika att flyga på rumpan ;) Hehe. Men det blir nog bra med det (hoppas jag)! ;D Undra vad jag ska hitta på resten av helgen sen, hmm.. Blir nog inget roligt som händer, blir nog en tråkig filmhelg! Händer iofs inte så ofta så kanske hittar nån intressant film jag kan kika på! Eller så kör jag maraton av något slag med en serie av filmer, t.ex Harry Potter ;) Synd att jag inte hann låna en teveserie av mamma innan hon packade ihop sina saker i huset, då hade jag haft att göra!

Vi ska snart ha ett personalmöte, får se om det sägs nåt intressant. Hoppas dom inte säger nåt i stil med att vi inte får anställning, då skulle man ju bli lite besviken. Fast tror iofs inte att dom säger det under ett möte ;P

Blir lite halvt galen på CAD just nu! Håller på med en sit-plan men kartan blir inge bra. Det är nåt som inte stämmer och jag vet inte hur jag ska fixa det. Blir så trött på kartor som inte är lätta att ha och göra med direkt! Ibland är det nästan enklare att rita för hand! Blöö! Måste bli klar idag med det här huset oxå, har i princip lovat säljaren det, dumt nog :/ Men påbörjade faktiskt huset för över en vecka sen, dock har det varit mkt revideringar på andra hus emellan! Så nu ska jag sätta fart!

Kraam heejs! Och ha en bra fredag, för det tänker jag ha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0