Se fram emot

Vilken tur att man har något att se fram emot. Dagarna skulle vara ganska olidliga annars :/

På fredag kommer nog Elin och Lina och hälsar på :) Ska bli kul att ses igen, och få visa min lägenhet :P Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än men det löser sig nog! Sen blir det lugnt på lördan, och på söndag ska vi åka iväg!!! :D Ska bli skönt att få komma bort ett par dagar faktiskt! Är ju så mkt på jobbet nu så man är typ konstant stressad. Visst, jag lär ju jobba igen dom timmar jag förlorar på måndag men det går ganska fort när jag jobbar över varje dag. Ska ju inte vara ledig nånting under jul o nyår så tycker jag kan unna mig en ynka dag nu innan ;) Haha. Helgen efter är det julfest med jobbet, och det ser jag oxå fram emot. Ska bli skoj att se en julshow och käka julbord med alla trevliga arbetskamrater :) Sen är det ju jul, och det ser jag inte fram emot nå speciellt, eller jo att träffa familjen så. Va länge sen jag träffade Jimmy och Petronella (midsommar sist :/) och va ganska länge sen jag träffade Svea oxå. Så det ska bli mysigt att vi alla ska umgås! Men annars ser jag inte fram emot den helgen. Och nyår, blää! Händer ju aldrig nåt kul då! Får väl sitta här i Borlänge i min ensamhet och glo eller nåt. Haha. Sen ser jag fram emot några dagar i mitten av januari oxå! Så det händer lite här framöver iaf, skönt det! Ska försöka klämma in en "inflyttningsfest" i januari oxå! :P

Åh va dåligt less jag är just nu. Tog ett nytt jobb idag, och tro på fan att det är ett till "krångelhus", har inte jag haft tillräckligt med såna!? Iaf för ett tag nu framöver tycker jag ;) Haha. Det tar ju sin lilla tid när det är mkt special liksom och då blir man mer stressad o ja.. Nej återgå kanske! Kraam heejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0