Ännu en helg..

.. är till ända. Har varit en lugn helg iaf. I fredags hade jag och Mange lite myskväll. Kollade på film och slöade. Sen igår åkte vi ut till Valbo för att kika om ett par stövlar jag sett nere på stan fanns, men det gjorde dom ju inte såklart. Kom däremot hem med en bh. Är väldigt välbehövligt nu när man har ökat i storlek och alla gamla är för småa :P Haha. Vi åkte hem till Manges föräldrar och där blev vi bjudna på mat :) Sen blev vi kvar för att kolla på hockeymatchen, Brynäs vann! Efter det gick vi hem och jag la mig framför teven medans Mange satte sig och spelade. Så blev en riktigt slökväll igår oxå. Idag bestämde jag mig för att åka ut till mamma, har inte varit där sen runt jul nångång :/ Så det var verkligen dags nu, plus att jag fick ge henne klockan jag köpt åt henne. Blev lika glad som alltid! :D Va ju en supefin klocka hon fick av mig, som vanligt när jag köper klockor :P Haha. Har iaf haft det mysigt där ute. Pratat en massa, färgat hår, kollat skor, ätit supergod mat, pratat mera och kollat en sväng på teve innan jag åkte hem igen! Jag älskar min mamma! <3 Har det alltid bra där hos henne! När jag kom hem satte jag mig vid datorn och såklart "dumburken" (teven) och snart ska jag hoppa i säng. Börjar bli lite trött!

Imorgon blir det nog att kolla igenom och börja ordna med lite skoluppgifter. Och sen ska vi nog till friskis och svettis innan Mange ska iväg och jobba och kolla upp det där med träningskort. Så förhoppningsvis kan vi börja träna ordentligt i veckan! För nu måste vi göra nåt åt det här! Men det tar vi imon. Hehe.


God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0