Helgen..

.. gick fort fast att jag inte gjorde något vettigt! I lördags när jag vaknade satte jag mig ner och pluggade direkt, efter nån timme blev det skidskytte på teven som jag kollade på, sen fortsatte jag och pluggade lite till innan jag gick och köpte thaimat :) Mumsigt värre! Efter det blev det bara soffhäng, kollade på Solsidan (jag vet, jag är lite efter men nu är jag ikapp) :P Sen blev det film hela kvällen. Hamnade tillslut i sängen och kollade på mer Solsidan, och glömde bort tiden så när klockan var typ tre stängde jag av datorn. Sen sov jag tills jag vaknade, var väl runt tio. Sen gick jag upp och pluggade några timmar igen, mer skidskytte, gick och handlade, mer plugg, lagade mat och sen kollade jag på tv tills jag gick och la mig vid halv elva. Som sagt, var en extremt lugn helg, inte allt för roligt så jag hoppas att det inte blir allt för många såna helger! Känns nästan som man "vilade" upp sig för mkt och det är en ovanlig känsla!

Idag efter jobbet drar jag direkt till Gävle och åker till Maral, ska sova hos henne eftersom tentan är imonbitti. Orkar nog inte kliva upp kl 05, eller orkar kliva upp gör jag ju såklart men sen om man orkar sitta igenom en jobbig tenta astrött är en annan fråga. Men jag tyckte det var en smart idé för då kan vi plugga ihop ikväll, och kanske kan vi förklara saker för varandra som man inte förstått innan osv :)

Idag är det rätt lugnt på jobbet igen, det går verkligen i vågor! Men på ett sätt kan det vara skönt! När det är såhär lugnt iofs vet ju jag vad jag skulle vilja göra istället ;) Hehe. Men det får vänta. Har nyss haft lunch och nu ska jag väl återgå igen! Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0