Igår..

..tog jag tag i dom måsten jag hade att fixa med hemma. Och vad skönt det var när jag var klar. Kunna ligga i soffan utan att ha ångest över att disken inte är gjord osv. Fast har fått höra att ibland måste jag tänka på annat och strunta i dom där måstena iaf, men det går bara till en viss gräns för mig. Det enda måste jag inte gjorde igår var att plugga! Dumt gjort :/ Jag måste ju egentligen klara den där jävla tenta, för kursen ska ju göras om helt, men ja det går inte. Jag kommer mig inte för att ta tag i det, och det är ju mest för att jag inte kan det här. Det är så svårt! Den svåraste kursen vi hade under 3 år! Suck, och så har man den tuffaste läraren oxå. Men men får ta tag i det idag och sen ihelgen får jag skärpa mig och verkligen plugga! (Lätt att säga, svårare att genomföra dock) Och så känns det inte sådär jättebra att ta ledigt från jobbet för att göra en tenta, det suger rent ut sagt! Ibland kunde man önska att omtentorna låg på helgerna, som dom faktiskt gjorde under basåret.

Har lite huvudvärk idag, blev väckt klockan 3 inatt. Nån som trodde jag varit ute på krogen! Gaaah så förbannad jag blev! Kunde ju inte somna om på säkert en timme efter det. Jäkla pucko som måste ringa för man tror att jag är vaken för det lyser i någon annans fönster!! Och så blir det inte bättre av att få en revidering på ett hus som inte är det lättaste att jobba med, men det är bara att bita i det sura äpplet och köra på! Kraam heejs på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0