....

Har inte hänt så mkt sen sist. Bara det att förra veckan slutade på ett sätt som jag inte hade förväntat mig alls!

Det började med att i fredags när vi kom till jobbet så var mappen "bygglov", som vi jobbar i och där alla våra jobb sparas, var borta. Någon måste ha raderat den av misstag, så vi fick vänta fram till elva innan dom hade återställt mappen från våran backupserver. Så det var sjuukt segt och lite trist! Sen efter lunch fick jag ett besked som jag inte alls var beredd på!! :/ -Vila i frid bästa du! <3  Det kom som en chock, så eftermiddagen gick väldigt sakta och det var rätt svårt att jobba men jag stod ut iaf!

Hela helgen har varit en riktig slapphelg. Legat i soffan och degat och kollat på en massa filmer! Var rätt skönt det med! Och så har jag hört en massa från Peace and Love! Kings of Leon och Volbeat var bra, inte behövde jag nån biljett inte :P Sen lyssnade jag lite på Journey på lördan oxå! Men annars var det inte så mkt att hurra för ;) Hehe.

Idag är jag sjuukt trött! Och nu ser jag fram emot en veckas semester, jobbar veckan ut sen är jag ledig en vecka! :) Nej nu äre snart lunch! Kraam från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0