Midsommar!

Ja, imorgon är det midsommar! Har svårt att fatta att det redan är midsommar egentligen! Tiden har ju gått sjukt fort! Har iofs sett fram emot det för då vet man att sommaren har börjat på riktigt! :) Och ååå vad jag älskar sommaren! Sol, värme, bad, uteserveringar, inga tjocka dryga kläder och det bästa för i år, semester!! :D Hehe. Vill aldrig att det ska ta slut på sommaren! O nu har vi ju haft dåligt väder ett tag igen, men man kan ju iaf hoppas att den härliga solen och värmen kommer tillbaka! :P

Åker till Gävle om drygt två timmar, ska ut till Hille och mysa med Hanna, Daniel och Svea! :) Sen imorgon blir det lugnt på dan, ska göra mig iordning typ o sen drar jag till Åbyggeby på fest! Ska bli väldans trevligt! På lördag, midsommardan, ska jag träffa Linda och Richard och vi ska grilla och möjligen festa lite, sen drar vi på roligheter! ;) Hehe. Blir nog en bra helg, hoppas vi slipper massa regn!

Nej nu ska jag ta en fikapaus och sen jobba en dryg halvtimme o sen drar jag! :) Kraam från mig och ha en grym midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0