Stress..

..är som vanligt en del i min vardag! Snart måste jag lära mig att inte stressa upp för minsta lilla sak. Det går fan inte fortare för att man stressar. Lite stress kanske är bra men jag är nog extrem. Håller på med ett jobb som det är prio på, och så kommer en säljare idag och säger att det jag gjorde klart igår (som det har kommit in sjuukt mkt ändringar på) oxå är prio, då det måste vara inne hos kommunen senast nästa vecka annars lär dom göra en ny deal om tomten lr hur det var. Och snacka om panik!! Det betyder att jag måste ha det klart innan helgen, helst imon då säljaren är borta på fredag! Hur sjutton ska jag hinna! Är inte riktigt klar med det här huset heller :/
Och så ska jag dessutom hinna göra klart Hannas kompis kompis hus oxå, och det lär jag göra på fritiden. Med all stress som är på jobbet har man egentligen ingen lust att fortsätta när man kommer hem, men jag har ju lovat och då ska jag göra det oxå även om det är lite kämpigt just nu :P

Nej, nu ska jag sluta för dagen! Köpa träningskort och träna står närmast på schemat :) Kraam från mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Stressa inte ihjäl dig. Ingen tackar dig för det. Men, om det bara är korta perioder kan stress vara rätt motiverande. Bara du ser ett "slut" på den perioden.



Hoppas det löser sig för dig.

Kram

2011-03-17 @ 10:09:57
URL: http://ejjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0