Träningen..

.. kör igång idag, har skaffat kort på Må bättre nu äntligen! Ska bli sjukt skönt och första passet blir Bodycombat! Som jag har saknat det passet! Jag hoppas det är ett roligt pass och mkt bra musik, för shit va peppad man blir då! :P Jag hoppas att jag kan ha tillräckligt med motivation den här gången att köra igång ordentligt! Och att jag kan fixa det med maten oxå ;) Hehe.

Det har inte hänt så mkt sen sist jag skrev. Jobbade på för fullt hela förra veckan, blev en hel del övertidstimmar. Ihelgen åkte jag till mamma i Västerås och hälsade på. Var ett tag sen vi umgicks! I fredags flottade vi med en pizza och drack vin, sen anslöt Davor lite senare på kvällen och vi satt i flera timmar o pratade o lyssnade på musik! En riktigt mysig kväll :) I lördags åt vi en stor frukost och runt lunch drog vi till Erikslund där jag mötte upp Johanna o två av hennes kompisar o shoppade lite! Blev även en fika! Sen vid fyra kom jag hem till mamma igen. Davor åkte hem och mamma och jag drack lite mer vin o så kom vi på den briljanta idén att börja lägga lite av hennes 1000-bitarspussel som hon fått av Davor. Så i drygt 6 timmar satt vi med det där pusslet o drack vin o babblade massa, kom inte så långt för det var mest en blå himmel o en grän skog så bitarna smälte ju i stort sett ihop! ;) Haha. Va riktigt skönt med en slapp men ändå mysig kväll :) I söndags åkte jag hem efter en god sen lunch o tog det bara lugnt på kvällen.

Fullt upp på jobbet den här veckan oxå, o så ska det stoppas in lite träning innan helgen då jag flyr Borlänge igen. Den här gången drar jag till Gävle för att hälsa på. Mysa med Hanna o Svea på fredag och sen träffa Linda för att roa oss lite på lördag. Söndagen kommer jag spendera med Emelie o världens sötaste Benji! :) Riktigt längtar till helgen!!

Näe nu ska jag börja packa ihop o dra mig hemåt å ladda upp inför träningen! :P Kraam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0