Jul o nyår..

.. är nu över och det är ett nytt år, igen! 2012, ja får se hur det blir då! 2011 har varit ett bra år med mkt skoj o en del resor så hoppas 2012 blir lika bra eller t.o.m bättre :P Har redan en del saker att se fram emot! :D Hihi.

Adams födelsedag firades av nästan hela familjen, bara Jimmy o Petro som saknades, men det var trevligt att vi andra kunde samlas :) Vi käkade supergod smörgåstårta som mamma gjort! Det öppnades lite presenter, även Svea fick sina julklappar redan då, vi alla var ju ändå samlade så det blev roligare så. Och nöjd o glad verkade hon över klapparna iaf :) Sen åkte jag o mamma mot Västerås när klockan slog halv åtta efter en riktigt trevlig e.m/kväll. Dan före julafton var vi iväg o handlade det sista o så mötte jag upp Sara och hängde på henne o sonen hennes på lite shopping, sen drog jag hem till mamma igen o vi käkade o bara tog det lugnt.

Sen var julen var lugn o supermysig. Julafton spenderades i Sthlm med god mat o trevligt sällskap! :) Juldan spenderades hos Hanna Daniel o Svea, blev väldigt lugnt med MAX till middag då Hanna inte mådde nå bra. Men det var mysigt ändå minus hennes magvärk då såklart! Åkte till Mange o kollade en film rätt sent på kvällen o annandan spenderades hos honom först, sen hängde ja på till Inger o Stefan o fick lite mat sen tog jag tåget hem till Borlänge. Trodde först inte ja skulle få komma hem pga stormen som hade härjat men som tur var så kom ja hem utan problem :P Sen jobbade jag hela veckan i mellandagarna, torsdan kom mamma o Davor o hälsade på. Vi gick ut på S1 och käkade supergod mat, blev en tidig kväll för mig då ja skulle jobba på fredan men mysigt vare iaf :)

På nyår jobbade jag hemma några timmar först och sen hade jag tänkt spendera kvällen ensam på min soffa med en massa gotta o nån bra film, men kl tre på e.m så fick ja nå ryck o ringde mamma o fråga om maten skulle räcka om ja kom dit och det skulle den göra så 50 min senare satt jag på tåget på väg till Västerås! ;) Blev en väldigt trevlig kväll med en massa god mat o dricka! Och trevligt sällskap såklart i form av mamma, Davor, Karin, Janet, Glenn o Christina. Blev vaken till typ två, sen sov man skönt efter en rolig kväll :) Igår blev jag kvar hos mamma till halv fem och sen blev det soffhäng resten av kvällen.

Idag kanske man ska börja packa lite inför helgen, jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha med mig till London. Vet bara att det kommer va ganska tomt i väskan när jag åker dit men förhoppningsvis är den ganska full när jag kommer hem igen nästa måndag :D Haha. Ska iaf bli sjukt skoj att åka iväg! Hoppas vi slipper en massa regn iaf :P

Näe nu ska jag jobba vidare en stund o snart äre lunch! Kraam från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0