Helgen..

.. var lugn men riktigt trevlig! I fredags vare AW, käkade grillbuffé på S1 och sen blev vi kvar o drack lite vin/drinkar :) Blev inte så sent.

I lördags kom Linda vid halv tolv, drog direkt till Kupolen och tog en shoppingrunda. Hittade inte så mkt den här gången (o tur var nog det :p). Sen drog vi hem till mig och slappade, tjattrade, lyssna på gamla godingar, kollade på gamla bilder, drack vin, käkade tacos o sen blev det lite filmtittande. Båda två somnade på soffan före tolv. Haha. Så det var en väldigt lugn lördag, men det kan va skönt det med ;) Efter Linda åkt hem i söndags gjorde jag lite måstegöra, tråkigt men tyvärr lär man ju göra sånt å.

Ganska segt att jobba nu tycker jag! Längtar efter semester! O ändå va det inte jäättelänge sen jag var ledig :/ Suck!

Nä, lär väl jobba vidare nu. Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0