orka

Det finns ingen ork kvar.. Allt är så jävla tråkigt.. Gillar inte mitt liv alls just nu.. Det enda som faktiskt håller mig uppe är Magnus, för när jag jobbar och är här i Hedesunda får jag åtminstone prata med honom och när jag väl träffar honom blir det bra igen för ett tag.. Skulle jag inte göra det skulle jag gå under.. Vill snart inte nå mer..
Fy för skola, fy för jobb, fy för nästan precis allting..
Känns allvarligt som att alla kompisar "övergivit" mig oxå.. Knappt nån som hör av sig av nån underlig anledning.. Mestadels är det jag som måste göra det för att det ska bli nåt liksom.. Jag fattar ingenting! Blir så trött..
Snart skiter jag i allt å drar med mig Mange å flyttar så jag slipper allt här hemma.. Börja om på nytt nästan..
Som det kanske märks är inte jag på topp å det kommer nog ta ett tag innan jag kommer igen om jag ens kommer göra det..

sommar

Ja nu är det sommar.. Eller det har ju gått halva sommaren redan.. Å jag har 4 hela veckor kvar att jobba =( Bläää..
Är så trött på mitt jobb.. Men bra betalt är det ju iaf :P

Inte hänt så mkt än.. Midsommar var trevlig med god mat å trevligt sällskap :)
Sen har jag varit på bio fem ggr ;D hehe.. Fyra med Mange å en med mamma =)
Jag rekommenderar varmt Mamma mia :) superbra film!!! Värd pengarna verkligen.. Har även sett Iron man, Hulken (inte lika sevärda ;) ) och Sex and the city - aprolig film :P
Sen har jag mest jobbat.. Fått en dag i solen, men tror inte det gav så mkt färg.. Haha..
Nästan så man längtar tills skolan börjar men ändå vill man ju inte det för då blire ju för sjutton vinter.. Å det gillar vi inte..
Men kanske, kanske ska vi åka till Thailand i December :) Weeo :D

I fredags var jag hem till Maria å blev bjuden på våfflor.. Va jättegott :) Trevligt å se min Majiiia igen ;) Va alldeles för länge sen.. Å i höst flyttar hon till Ransäter så egentligen borde man ta igen lite innan men jag hinner ju knappt med nånting när jag jobbar :/ så tråkigt..

Nu äre bara 2 veckor kvar till sista ön.. Sommarparty med Arvingarna, Date och Svenne Rubins.. Då ska man vara onykter och bara njuta av kompisar å Manges sällskap =)

Blir kanske fest på lörda oxå, OM vädret blir bra.. Sommarfest med Manges släkt :P Gratis sprit å lekar ;D haha.. Ska bli mysigt om som sagt vädret är bra..
Men annars blir det inge mer festa för mig resten av sommaren. Det är synd det eftersom sommaren är mysigast att festa på.. Men aja.. nästa sommar ska ja inte jobba lika mkt tror ja.. Fast det är ju nice med pengar..

Näe nu ska ja sluta för Mange borde dyka upp när som helst.. Saknat honom så mkt :P Min tööötnos <3

heddå =)



RSS 2.0