skit oxå

hade skrivit huuur mkt som helst alldeles nyss.. men så försvann skiten å orkar inte skriva om det.. så sammanfattar det istället..

sist jag skrev skulle jag ut med klasskompisarna, va skitkul.. va på slick och dansade skitmkt :P hehe..
sen lördan dan efter va ja på maria 21årsfest i forsby.. va trevligt å se henne igen. va länge sen.. åkte hem 23 och fortsatte parta med mange och hans kompisar stoffe och simon.. hänge t.o.m dom på hang loose.. fast roligt hade jag..
veckan efter det va det endast skola..med ett skittråkigt miljöprojekt..
torsdagen var jag faktiskt till hanna o daniel å hälsade på dom å svea :P hon fick en skitsöt bamsemössa och vantar av mig,, så söt hon är.. fått många tänder och sitter helt själv.. endast ett halvår gammal! min töötnos det =) 
sen förra helgen blev jag sjuk :S det va ganska så länge sen nu så det var nästan väntat.. men vi hade bokat biobiljetter, eagle eye, och eftersom jag var så rastlös efter en dag i soffan så gick vi iaf.. va väl sådär film..
på lördan hade vi bokat in middag och poker hos linda och stefan.. på dan kände jag mig pigg så vi åkte dit ändå.. åt kött å potatisgratäng.. mumma :D sen blev det pokerlir.. jag vann =) hahaha..
på söndagen åkte vi till hedesunda.. hälsade på å hjälpte mamma med datorn.. alltid trevligt.. emelie dök upp där en sväng oxå.. va länge sen så det var roligt :)

sen nu i veckan har det bara varit skolan.. är helt slut efter den här veckan..men nu är miljöprojektet klart iaf.. hade redovisningen igår.. äntlilgen! men det gick inte så bra.. det visste man ju redan.. hatar å redovisa inför folk.. :S men läraren sa att alla är godkända iaf men vi vet ju inte HUR godkända vi är..
igårkväll va lina hit en sväng å vi kollade lite på sex and the city, har alla 6 säsonger nu ;) och idag kommer linda hit å vi ska käka och kolla på antingen film eller SATC =)

som ni märker händer det inte så mkt i mitt liv å därför skriver jag inte så ofta.. om jag skrev varje dag skulle den bli enformig och tråkig... hahaha

nu ska jag snart ner på stan å möta linda.. ha en bra dag och kväll alla

herrå

Kommentarer
Postat av: Huumangus

Goooooobit :D

2008-10-15 @ 11:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0