Två dagar

Ja nu har det snart gått två dagar på lovet och jag vet inte vad jag ska göra :S Igår va elin förbi en sväng, det var trevligt.. Sen gjorde jag mat, blev väl inte det godaste jag ätit men gick i ändå.. Efter det tog jag en liten promenad och sen blev det tvättstuga och film med mange :)
Idag har jag inte en jävla aning om vad jag ska göra.. Ska till gymmet en sväng nu på e.m iaf.. Men sen då? Blää.. Ibland är det tråkigt att vara ledig.. Ska nog sätta mig på balkongen en stund oxå.. Verkar vara lite solväder.. Men det ska ju bli regn idag =/ Vill ha 30 grader och mkt soool nu tills jag börjar jobba, och då har jag ju förövrigt nånting att göra ;) Haha..

Näe nu ska jag försöka göra nåt vettigt..

Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0