Va verkligen länge sen

Ja som ni märker har jag inte skrivit på typ 3 månader :/ Men har faktiskt inte orkat eller nu på slutet, haft tid.. Har varit så jäkla mkt med skolan, att avsluta projektet och att plugga till en massa tentor samtidigt :S Ingen höjdare.. Men hade sista tentan idag, så nu har jag LOV! :D Eller ja, i 2½ vecka, för sen börjar slitet i typ fem veckor.. Men det blir ju pengar iaf =) Hehe.. Kan man leva loppan sen.. :P Har lite lov efter jobbperioden oxå.. Då blire en utomlandsresa till Santorini =) Ska bli så jävla skönt att få komma bort :) Men jag längtar inte alldeles för mkt, för tyvärr så är ju sommaren nästan slut när vi ska dit! :( Men men.. Det tar vi då! Haha..

Annars är det väl rätt lugnt.. Har varit inne på att byta utbildning men det blir nog inget med det, utan tar det kanske efter jag är klar här.. Om jag nu blir det.. Mkt som är svårt.. Men jag försöker iaf.. Skoltrött som man är! Många som inte fattar att jag orkar.. Började ju direkt efter gymnasiet för tre år sen! :S Nu har jag gått i skolan i 15 år! Otroligt egentligen..

Nu snart ska jag med brorsan, Hanna och Svea ut till mamma i Häsen :) Ska bli mysigt.. Träffar inte Sveis så ofta så dom gånger man gör det blir det lite extra mysigt :) Hihi.. Stora tjejen nu! 14 mån :P

Näe nu har jag babblat om ingenting i stort sett.. Men vi hörs kanske snart igen! Haha! ;)

Hej svejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0