Fredag

Nu är det fredag, IGEN! Jäklar va tiden går fort alltså! Nästa vecka är det tentavecka, alltså hälften av näst sista terminen har gått och det kändes som igår vi började :S Men men.. Snart är man förhoppningsvis klar med studentlivet :P Håller tummarna för det iaf ;)

I veckan har det inte hänt mkt.. Mest skola och skolarbete.. Igår var jag ut till Hanna och Daniel.. Dom skulle iväg på dagismöte så jag fick va barnvakt åt Svea.. Men det var bara 2 timmar ungefär så det gick smärtfritt :P Men mysigt är det ändå =) Åkte hem strax innan nio, fick skjuts av bror! Det tackar man för när man slipper bussen!
Idag har jag suttit med lite plugg.. Inte så värst mkt gjort men liite iaf ;P Hehe.. Jag och Mange var iväg nyss och käkade på Buddy´s.. Jag åt oxfilé.. Var så sugen på kött och gott var det.. och nu ska vi ha film- och myskväll =) Så vi hörs..

(Förresten, imon skriver Hanna högskoleprovet och då håller vi tummarna på att det går bra =)
- Lycka till bästa svägerska! :) )

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0